سفارش تبلیغ
صبا ویژن
از ابلهى است پیش از توانا بودن شتابیدن ، و پس از فرصت داشتن درنگ ورزیدن . [نهج البلاغه]
جنگ نرم

این ماجرا را بخوانید:

همزمان با حضور احمدی نژاد در میان جمعیت انبوه مردم ضاحیه لبنان در سفر حماسی اخیر که به استقبال وی آمده بودند، نیروهای مقاومت براساس یک سنت دیرینه، صدها تیرهوایی شلیک کردند.

در این میان، گلوله ای که از یک ضدهوایی شلیک شده و عمل نکرده بود در بازگشت به زمین روی بدن یکی از رزمندگان حزب الله که در جمع متراکم و بی نظیر استقبال کنندگان ایستاده بود فرود آمد و براثر شتاب ناشی از سرعت سقوط، بخشی از سینه وی را شکافته و در آن جای گرفت.

رزمنده حزب الله اگرچه از درد به خود می پیچید ولی زبان به کام گرفت و نه فقط فریادی به نشانه درد که واکنشی طبیعی و قابل انتظار بود، نکشید، بلکه صدایی نیز برنیاورد. چند دقیقه بعد در حالی که احساس می کرد رو به بی هوشی می رود، تلاش کرد به آرامی از میان جمعیت بیرون برود و... در این هنگام بود که اطرافیان متوجه ماجرا شدند و با مشاهده رگه های خون که روی پیراهنش دویده بود او را به بیمارستان رساندند و خوشبختانه خیلی زود مداوا شد.

وقتی از این رزمنده حزب الله پرسیدند که چرا بلافاصله بعد از اصابت گلوله عکس العملی نشان نداده بود تا بی وقفه به بیمارستان منتقل شود؟ در پاسخ گفته بود؛ رخداد بزرگی در حال وقوع بود. واقعه ای که تمامی بافته های دشمنان علیه مقاومت لبنان را نقش بر آب می کرد. و من بیم آن داشتم که فریادم از درد، توجه حاضران را از آن رخداد عظیم به یک «ماجرای فرعی»! جلب کند و...

کشور ما از این­گونه اتفاقات را زیاد در دفاع مقدس شاهد بوده اما امروزه با شنیدن این ماجرا که درکشوری مانند لبنان اتفاق افتاده مو بر انداممان خبردار می­ایستد! بنابراین باید به سید حسن نصرالله تبریک گفت به واسطه تربیت چنین نیروهایی، سید حسن به درستی مفاهیم انقلاب را به مردم کشورش منتقل کرده برای همین است که به درستی لقب نواده روح الله را به او دادند.

این را هم بخوانید:

سال گذشته بود که مطلبی را می خواندم از حجت الاسلام زائری که نوشته بود حزب الله لبنان افرادش را از تحصیل در دانشگاه­ها و مراکز آموزشی ایران منع کرده است چون در ایران اسلامی مفاهیم و مبانی اسلامی و تشیع همچون ولایت فقیه به درستی آموزش داده نمی شوند و دانشجویان و دانش آموزان درک درستی از این مفاهیم پیدا نمی­کنند و در مواقع زیادی به ضدیت با آنان می­رسند!

 

منبع : http://tavallaei.blogfa.com


کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط مهدی ترک 89/7/27:: 12:9 عصر     |     () نظر